Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
April 13, 2012
Image Size
610 KB
Resolution
733×1024
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,988
Favourites
170 (who?)
Comments
63
×
Aaron Hotchner. Muscleman. by Susutastic Aaron Hotchner. Muscleman. by Susutastic
Yeah.
I was reading "Useless facts" on some webpage and there was this one about smiles and frowns and I instantly thought of Reid and Hotchner xD

Reid. Telling random facts since born.
Hotchner. Frowning since born.

Criminal Minds, Hotch, Reid (c) CBS

Sidenote: On my first drawing, there were Garcia and Morgan too, but it didn't really fit, so... ERASED.
:B
Add a Comment:
 
:iconmighty-raven:
Mighty-Raven Featured By Owner Jan 7, 2015  Hobbyist General Artist
Lol, my friends are like that to me. XD
Reply
:iconsusutastic:
Susutastic Featured By Owner Jan 9, 2015  Hobbyist Traditional Artist
hehe :D
Reply
:iconmighty-raven:
Mighty-Raven Featured By Owner Jan 9, 2015  Hobbyist General Artist
XD
Reply
:iconpeeewdieiefan:
peeewdieiefan Featured By Owner Mar 6, 2014
Nice! I am a total geek, and slightly (aka VERY) obsessed with Doctor Spencer Reid
Reply
:iconsusutastic:
Susutastic Featured By Owner Apr 12, 2014  Hobbyist Traditional Artist
heehee :D
Reply
:iconzgirl259:
Zgirl259 Featured By Owner Aug 17, 2012
D'awww chibi Reid and Hotch. :icontoocuteplz:
Very well done!
Reply
:iconsusutastic:
Susutastic Featured By Owner Aug 21, 2012  Hobbyist Traditional Artist
I LOVE them~ x3
And thank you!!
Reply
:iconrobotic-phoenix:
robotic-phoenix Featured By Owner Jul 6, 2012
OMG CRIMINAL MINDS!!! OWO
I love this show!!! owo
OMG REID!! HE LOOKS SOOO SOOO HUGGABLE X////3 Dorky cute little genius! x3
lawl hotch XD
Reply
:iconsusutastic:
Susutastic Featured By Owner Jul 8, 2012  Hobbyist Traditional Artist
C: I love them both. Plus Garcia! She's awesome!
Reply
:iconrobotic-phoenix:
robotic-phoenix Featured By Owner Jul 8, 2012
oh yes she is totally awesome owo
Reply
:iconsusutastic:
Susutastic Featured By Owner Jul 9, 2012  Hobbyist Traditional Artist
:meow:
Reply
:icondamonmuse:
DamonMuse Featured By Owner Jun 17, 2012  Hobbyist Writer
Adorable.
Reply
:iconsusutastic:
Susutastic Featured By Owner Jun 28, 2012  Hobbyist Traditional Artist
^^
Reply
:icondarkestslumber:
DarkestSlumber Featured By Owner Jun 15, 2012  Hobbyist General Artist
So cute XD
Reply
:iconsusutastic:
Susutastic Featured By Owner Jun 28, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Hehe thanks C:
Reply
:iconnelly15crow:
nelly15crow Featured By Owner May 31, 2012  Hobbyist Traditional Artist
This is fab :)
Reply
:iconsusutastic:
Susutastic Featured By Owner Jun 2, 2012  Hobbyist Traditional Artist
:bow:
Reply
:iconnelly15crow:
nelly15crow Featured By Owner Jun 2, 2012  Hobbyist Traditional Artist
:D
Reply
:iconqueen-vegeta69:
Queen-Vegeta69 Featured By Owner May 14, 2012  Hobbyist Digital Artist
This is so hilarious. And I agree. Hotch, you need to smile more. :lol:
Reply
:iconsusutastic:
Susutastic Featured By Owner May 15, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Yeah, it's pretty rare.
I was watching CM yesterday with my mom and he smiled and I was like HAVE YOU SEEN THAT? and we both were like AWW
xD
Reply
:iconalligates:
Alligates Featured By Owner Apr 24, 2012  Hobbyist Digital Artist
lol... it's beautiful :iconretardloveitplz:
Reply
:iconsusutastic:
Susutastic Featured By Owner Apr 25, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Thankies!
Reply
:iconalligates:
Alligates Featured By Owner Apr 25, 2012  Hobbyist Digital Artist
You're very welcome! ^^
Reply
:iconaskdafl:
askdafl Featured By Owner Apr 21, 2012  Hobbyist General Artist
This is perfect. :giggle:
Reply
:iconsusutastic:
Susutastic Featured By Owner Apr 23, 2012  Hobbyist Traditional Artist
:D
Reply
:iconwhiteshaix:
whiteshaix Featured By Owner Apr 19, 2012  Professional General Artist
:rofl:
Reply
:iconsusutastic:
Susutastic Featured By Owner Apr 19, 2012  Hobbyist Traditional Artist
:D
Reply
:iconsweetbenzedrine:
sweetBenzedrine Featured By Owner Apr 18, 2012  Hobbyist Traditional Artist
xD klugscheißer!


ich liebe es ;P :D
Reply
:iconsusutastic:
Susutastic Featured By Owner Apr 19, 2012  Hobbyist Traditional Artist
lol danke xD
Reply
:iconsir-english:
Sir-English Featured By Owner Apr 17, 2012  Hobbyist Digital Artist
This is fucking adorable Susu <3
Reply
:iconsusutastic:
Susutastic Featured By Owner Apr 18, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Thank you <3
Reply
:iconaxalendra:
axalendra Featured By Owner Apr 14, 2012  Hobbyist General Artist
I've heard that, but then why does your mouth get tired after smiling too long, but not after frowning?
This is adorable, and it fits them perfectly
Reply
:iconsusutastic:
Susutastic Featured By Owner Apr 14, 2012  Hobbyist Traditional Artist
I just read it on that page, I didn't check, if it is true or not. I just found it funny xD

Oh and thank you!
Reply
:iconinlelendri:
InleLendri Featured By Owner Apr 14, 2012  Hobbyist General Artist
Very adorable, very them. Well made chibis, too, with the right mix of simple yet expressive. Have you ever noticed that whenever Thomas Gibson actually *smiles* when playing Hotchner, he resembles his other well-known character Greg more. I, at least, keep thinking "Greg".

Also, a nitpick - according to QI (if you don't know what it is, remedy that immediately!) that 'fact' about the more muscles to frown than smile has been debunked. Sorry X( XD
Reply
:iconsusutastic:
Susutastic Featured By Owner Apr 14, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Thank you :3

Haha yeah, but I like him more in CM than in Dharma&Greg

Really? I didn't know xD
I was just on that webpage and found it funny, because it reminded me of Hotch.
I should have make sure if that fact is true ^^'
Reply
:iconwithinmeloveresides1:
withinmeloveresides1 Featured By Owner Apr 13, 2012  Student Writer
So cute! :heart:
Reply
:iconsusutastic:
Susutastic Featured By Owner Apr 14, 2012  Hobbyist Traditional Artist
:3 thank you!
Reply
:iconwithinmeloveresides1:
withinmeloveresides1 Featured By Owner Apr 14, 2012  Student Writer
your welcome!
Reply
:iconthatgirlsagenius:
thatgirlsagenius Featured By Owner Apr 13, 2012  Student General Artist
Ahhh! I love your art style, it's adorable ^_^

And I laughed at Hotch's expression, so typical of him xD
Reply
:iconsusutastic:
Susutastic Featured By Owner Apr 14, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Hehe yes xD
Reply
:iconforeverreid:
ForeverReid Featured By Owner Apr 13, 2012
Lmfao. I bet Hotch HAS been frowning since he was born. XD (aaaaaaaaaaand he never blinks)

o3o ~Au Contraire, mon ami! Reid!!!! =w= whilst that may be so..... it takes even LESS muscles to keep a straight face as opposed to smiling!!!! So.... TOUCHE!
Reply
:iconsusutastic:
Susutastic Featured By Owner Apr 14, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Hahaha xD I love Hotch and Reid <3
Reply
:iconnattie-bug:
Nattie-Bug Featured By Owner Apr 13, 2012  Hobbyist General Artist
awww!! :heart:
Reply
:iconsusutastic:
Susutastic Featured By Owner Apr 13, 2012  Hobbyist Traditional Artist
:)
Reply
:iconnattie-bug:
Nattie-Bug Featured By Owner Apr 13, 2012  Hobbyist General Artist
my mom loves Criminal Minds so she though it was really cute!
Reply
:iconsusutastic:
Susutastic Featured By Owner Apr 13, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Aww she saw my drawing? Tell her I said Thanks! :D
I love Criminal Minds too :3
Reply
:iconnattie-bug:
Nattie-Bug Featured By Owner Apr 13, 2012  Hobbyist General Artist
yeah I'll tell her :)

I love it too :heart:
Reply
:iconsusutastic:
Susutastic Featured By Owner Apr 13, 2012  Hobbyist Traditional Artist
yeah :la:
Reply
:iconslasherbunni:
SlasherBunni Featured By Owner Apr 13, 2012
awww :'') Spencer is so cute
Reply
:iconsusutastic:
Susutastic Featured By Owner Apr 13, 2012  Hobbyist Traditional Artist
x3
Reply
Add a Comment: